Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Γαλάζιος Αχάτης με φτερωτό άλογο!


ΠΕ 269

ΠΕ 269

ΠΕ 269


Ένα ιδιαίτερο μενταγιόν! 
Μου θυμίζει ουρανό και ένα άλογο να φτεροκοπά ανάμεσα στα σύννεφα!

Είναι ένα από τα αγαπημένα μου κοσμήματα!
Τώρα ανήκει σε μια κοπέλα που ζει μερικά χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι μου!

Μια μεγάλη καρδιά από Αχάτη τυλιγμένη με την τεχνική του "wire wrapping" και ένα φτερωτό άλογο!
Χάλκινο χρωματιστό σύρμα και μια κρυστάλλινη σταγόνα!
Αυτά είναι τα υλικά που χρησιμοποίησα!

Ελπίζω να σας αρέσει! :-))))))







3 σχόλια:

  1. Είναι φοβερό! Μου άρεσε πάρα πολύ- έχω μια αδυναμία στα άλογα, πόσο μάλλον με φτερά. . Καλή συνέχεια εύχομαι με όμορφες δημιουργίες! Πολλά φιλούθκια ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εφούλα μου καλησπέρα!!ειλικρινά δεν έχω δεί τόσο παραμυθένια κοσμήματα με αχάτη ούτε στα κοσμηματοπωλεία!!το σημερινό και το προηγούμενο με τον μωβ αχάτη πιστεύω ότι θα τρελάνουν κόσμο!!αλλά και η φεγγαρόπετρα είναι συναρπαστικό κόσμημα!!μπράβο σου Εφούλα μου!!είσαι first classκαλλιτέχνης!!σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφο είναι !!!!! Νεραιδένιο πολύ !!!!
    Φιλάκια Έφη !! :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χειροποίητο βραχιόλι σε μοβ χρυσό

Χειροποίητο βραχιόλι σε μοβ χρυσό Μοβ και χρυσό, δύο χρώματα αντίθετα και γι' αυτό τόσο ταιριαστά! Μια λεπτομέρεια σε πράσινο λαδί τονίζ...