Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2013

Εκδόθηκε το λιονταράκι μας!




"Ένα λιοντάρι με πυρετό μαθαίνει να μην είναι κακό"

Πριν αρκετό καιρό είχα παρουσιάσει τα σχέδια για την εικονογράφηση ενός παραμυθιού.
Μερικοί είχατε αγωνία για το πότε θα εκδοθεί, όπως κι εγώ...
Καθυστέρησε αλλά επιτέλους βρήκε το δρόμο του!

Εκδόθηκε σε ηλεκτρονική μορφή .pdf από τις εκδόσεις Σαϊτα 
και είναι διαθέσιμο δωρεάν σε αυτή την διεύθυνση:

Μπορείτε να επισκεφθείτε τις εκδόσεις Σαϊτα και να κατεβάσετε το αρχείο ή να το διαβάσετε απευθείας (on-line)!
Αν θέλετε, επιστρέφοντας αφήστε μου ένα σχόλιο με τη γνώμη σας! :-)))

Εύχομαι σε όλους σας καλές γιορτές!

4 σχόλια:

  1. πολύ ομορφο παραμύθι, η κόρη μου το λάτρεψε και στις γιορτές θα διαβάσουμε και τα άλλα από την σελίδα που τα δημοσιεύετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Νίκη!
      Χαίρομαι που της άρεσε!!!
      :-)))

      Διαγραφή
  2. Τι ωραία εικονογράφηση!!!!!Μπράβοοοο!!!!!!!!!Και το παραμύθι μου άρεσε πολύ...ε και εγώ μικρή είμαι..χιχι!!!!!Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια! Η εικονογράφιση είναι καταπληκτική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αμαζονίτης - Amazonite flower wire wrapped pendant

ΠΕ 1082 ΠΕ 1082 Διαθέσιμο - Available for purchase here