Παρασκευή, 4 Μαΐου 2012

Βασιλική κόμπρα: Ένα ιδιαίτερο βραχιόλι μπράτσου!


ΒΡΜ 18

ΒΡΜ 18

ΒΡΜ 18

ΒΡΜ 18

Μία Βασιλική Κόμπρα τυλιγμένη γύρω από το χέρι!
Μου άρεσε πολύ σαν ιδέα κοσμήματος και ξεκίνησα την κατασκευή της χωρίς κάποιο συγκεκριμένο σχέδιο...
Τα χαρακτηριστικά της διαμορφώνονταν σιγά σιγά μέσα στο μυαλό μου ώσπου τελικά το σύρμα πήρε μορφή!

Είναι ένα βραχιόλι μπράτσου στα χρώματα του πραγματικού φιδιού (gunmetal και πράσινο λαδί) με μια ιδιαίτερη πινελιά από φούξια για να χαρίσει ζωντάνια!

Ελπίζω να σας αρέσει!





7 σχόλια:

  1. Τίποτε άλλο δεν θα μπορούσε ν'αγκαλιάσει καλύτερα το μπράτσο από ένα φίδι.Και τι φίδι.Βασιλική κόμπρα!!Έγινε εκπληκτικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τ Ε Λ Ε Ι Οοοοοοοοο !!!!!!!!! Φιλάκια πολλά !!! :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ααααα δεν έχω λόγια!!!! Απλά υπέροχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ εντυπωσιακό. Μου αρέσουν επίσης πάρα πολύ τα δαχτυλίδια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΥΠΕΡΟΧΟ...ΤΟΣΟ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΟ!ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟ!ΚΑΛΟ ΣΚ!ΜΑΡΙΑ!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Κέντησες" Εφη μου για μια ακόμη φορά! Να'χεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο! Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γυαλιά σε ροζ χρυσό χρώμα διακοσμημένα με γυάλινα φυλλαράκια

Γ 27 Η νέα τάση στη μόδα επιβάλλει γυαλιά ξεχωριστά, ιδιαίτερα, με προσωπικότητα και στυλ. Μεγάλοι σχεδιαστές και δημιουργοί έχουν π...