Πέμπτη, 5 Ιανουαρίου 2012

Top 10 Αγαπημένα!



Καλημέρα με ένα γλυκό χαμόγελο!!!!!
Η φίλη Πυρόεσσα με προσκάλεσε να λάβω μέρος σε ένα από τα γνωστά αποκαλυπτικά παιχνιδάκια!

Λοιπόν σήμερα θα μάθετε για μένα:

  1. Αγαπημένο βιβλίο: αυτό που κάθε φορά διαβάζω!
  2. Αγαπημένη πόλη: Ρέθυμνο
  3. Αγαπημένο γλυκό: Μηλόπιτα
  4. Αγαπημένο άρωμα: Φοράω ανάλογα με τη διάθεση
  5. Αγαπημένο Blog: Καθένα έχει τη δική του ιδιαιτερότητα που το κάνει μοναδικό!
  6. Αγαπημένες μπότες: Οι καφέ δερμάτινες μπότες μου! Δεν τις αλλάζω με τίποτα!
  7. Αγαπημένος προορισμός: Κάθε φορά καινούργιος προορισμός και όπου να' ναι!
  8. Αγαπημένο μέρος για καφέ: Δίπλα σε θάλασσα!
  9. Αγαπημένο φαγητό: Παστίτσιο
  10. Αγαπημένη ανάρτηση: Κάθε μια έχει να επιδείξει το δικό της θέμα και τις αγαπάω όλες εξίσου!

Θα καλέσω κι εγώ με τη σειρά μου:

Καλημέρα και Καλή συνέχεια!!!


5 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΕΦΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ!!!!!!!!!!
    ΕΧΩ ΗΔΗ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ, ΑΛΛΑ ΒΑΖΩ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιά, Έφη μου! Σου εύχομαι υγεία, ηρεμία, δημιουργικότητα και αγάπη! Σε ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση, πολύ ενδιαφέρον παιχνιδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. βρε βρε τι μαθαινω για σενα μπραβο σε περιμενω και εδω
    http://stekiapantouu.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά και ευτυχισμένη Έφη μου!!!με υγεία, χαρά και δημιουργίες!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΣΟΥ!!!ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιδέραιο εμπνευσμένο από τη φύση

Wire wrapped necklace with Yellow Jasper and Hematite For more info, please follow this link . Το φθινόπωρο μάς χαμογελά γλυκά και ήσ...