Πέμπτη, 26 Ιανουαρίου 2012

Πράσινο με ροζ!


ΠΕ 171

Ένα σχεδιάκι που έφτιαξα πριν πολύ καιρό.
Το ξεκίνησα για μενταγιόν....αλλά στην πορεία άρχισε να μου φαίνεται καλή η ιδέα να γίνει τελικά καρφίτσα.
Μη μπορώντας να αποφασίσω, το άφησα στην άκρη.
Έμεινε στην αφάνεια για μήνες....μέχρι που ήρθε η ώρα να πάρω μια απόφαση!
Το έκανα μενταγιόν με απλό διάφανο δέσιμο ώστε να αναδεικνύεται όλη του η ομορφιά!

Οι χαντρούλες είναι κρυσταλλάκια Swarovski
και το ύψος του είναι 7 εκατοστά!

Ελπίζω να σας αρέσει! :-)))
Να είστε καλά και να χαμογελάτε!

7 σχόλια:

  1. και καρφιτσουλα καλο θα ηταν..αλλα μου αρεσει ποιο πολυ μενταγιον..καλη σου μερα..τα χρωματα σουπερ..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΦΟΥΛΑ!!!ΤΕΛΕΙΟ ΜΕΝΤΑΓΙΟΝ!!! ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΡΦΙΤΣΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΞΙΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΜΕ ΤΟ ΡΟΖ!!!ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γειά σου Εφάκι μου!!!! Πανέμορφο το μενταγιόν!! Ότι κι άν το έκανες αυτό το πανέμορφο κοσμηματάκι ωραίο θα ήταν!!!! Αυτός ο συνδυασμός χρωμάτων είναι πολύ ωραίος και μου αρέσει πολύ το σχεδιάκι!! Είναι ξωτικίσιο!!!!!
    Καλή συνέχεια!!! Πολλά φιλάκια!!! :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έφη μου είναι εξαιρετικό! Η τεχνική σου είναι απλά απίθανη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μ'αρέσει πολύ και το χρώμα και το σχέδιο...ότι και να το κάνεις!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γυαλιά σε ροζ χρυσό χρώμα διακοσμημένα με γυάλινα φυλλαράκια

Γ 27 Η νέα τάση στη μόδα επιβάλλει γυαλιά ξεχωριστά, ιδιαίτερα, με προσωπικότητα και στυλ. Μεγάλοι σχεδιαστές και δημιουργοί έχουν π...