Δευτέρα, 12 Δεκεμβρίου 2011

Θήκη για ταυτότητα


ΘΤ 1

ΘΤ 1

ΘΤ 1


Η ιδέα για να φτιάξω αυτή τη θήκη μού ήρθε όταν έψαχνα μέσα στο χάος της τσάντας μου μία ώρα να βρω την ταυτότητά μου ...και ο υπάλληλος της υπηρεσίας που μου την είχε ζητήσει, να με κοιτάζει ανυπόμονα!

Σκέφτηκα τότε πως θα ήταν πολύ πιο απλό, αν την ταυτότητα, την άδεια οδήγησης και ό,τι άλλο έχω πεταμένο μέσα στην τσάντα, ήταν όλα μαζί σε μία θηκούλα!

Έτσι, έφτιαξα αυτή τη θήκη που έχει δύο τσεπούλες εσωτερικά και ένα πολύ κομψό κέντημα από τα χεράκια μου!
...και στο γνωστό ροζ-λιλά ...βεβαίως-βεβαίως!!!! :-)))





5 σχόλια:

  1. Πολύ καλή η ιδέα σου...και χρήσιμη!!!!!
    Και φυσικά όμορφη και αυτή η θήκη!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αν κ δεν προλαβαινω ν αφησω σχολιο..βλεπω ολες τις δημιουργιες σου κ μου αρεσουν παντα παρα πολυ..ευχομαι να εισαι δημιουργικη πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχη! Τι να πώ?
    Είσαι ταλέντο!

    φιλάκια ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυ ομορφη...Και το χρωμα απο τα πλεον αγαπημενα μου...:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιδέραιο εμπνευσμένο από τη φύση

Wire wrapped necklace with Yellow Jasper and Hematite For more info, please follow this link . Το φθινόπωρο μάς χαμογελά γλυκά και ήσ...