Τετάρτη, 23 Νοεμβρίου 2011

Καπνοθήκη με Psychedelic σχέδια


ΘΚΠ 3

ΘΚΠ 3

ΘΚΠ 3


ΘΚΠ 3

ΘΚΠ 3


Γεια σας!
Οι θήκες καπνού έχουν την τιμητική τους τελευταία μιας και όλο και πιο συχνά οι καπνιστές αφήνουν τα τσιγάρα και στρέφονται στον καπνό.
"O tempora o mores"!
Ο τρόπος ζωής μας αλλάζει, μαζί και οι συνήθειές μας!

Μετά λοιπόν από παραγγελία, έφτιαξα μία ακόμη θήκη καπνού με Psychedelic σχέδια κεντημένα στο χέρι!
Εσωτερικά έχει επιπλέον τσεπούλες για χαρτάκια, φιλτράκια και αναπτηράκι!!!!





10 σχόλια:

  1. ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΕΝΤΗΜΑ ΜΕ ΟΜΟΡΦΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πω!πωωω! Έφη μουυυυ !!! Έχω ξετρελαθεί με τις τελευταίες σου δημιουργίες!!!!! Τα ημερολόγια;!! Τέλεια!!!! Οι καπνοθήκες;!! Τέλειες και αυτή η ψυχεδελική πολύ όμορφη και μπελαλίδικη δουλειά αλλά...πάντα τέτοιοι μπελάδες αξίζουν τον κόπο!!!!! Όσο για τα Ξωτικο-κοσμήματά σου έχω ξετρελαθεί!!!! Είναι πανέμορφα όλα!!! Τα είχα δεί αυτά τα Ξωτικοσκουλαρίκια στην Δροσοσταλίτσα και μου άρεσαν πολύ και η ιδέα σου να προσθέσεις Νεραιδοπινελιές πολύ μου άρεσε!!!!! Μπράβο σου Εφάκι!!! Έισαι ταλεντάρα!!!!! Πολλά πολλά φιλιάαα!!! :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ταλαντουχα μου εφη αν ξαναρχιζα το καπνισμα να εισαι σιγουρη οτι θα ηθελα μια ιδια.. ειναι ΥΠΕΡΟΧΗ!! καλοδουλεμενη οπως όλα σου βεβαια..αχ μια σταλιτσα απο το ταλεντο σου θα θελα..αη βασιλη ακους???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά!!! Έφη μου είναι υπέροχη!!!!!Καλή σου μέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα!
    Χαίρομαι τόσο πολύ!!!
    Να είστε καλά και να δημιουργείτε!
    ...είναι η καλύτερη ψυχοθεραπεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΜΟΥ!!!!ΤΕΛΕΙΟ ΚΕΝΤΗΜΑ ΙΔΑΝΙΚΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!!!ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ εντυπωσιακή η καπνοθήκη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ καλή...έχει και τις θήκες!!!
    Φιλιά...καλό Σαβ/κο!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ καλή δουλειά! Συγχαρητήρια! Φτιάχνω κι εγώ θήκες καπνού και μπορείς να τις δεις εδω:
    http://athinart.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ¨Αλλα κόλπα δικιά μου!!!Τι είναι αυτά τα ωραία που φτιάχνεις ?Σε έχω χάσει το τελευταιο διάστημα ,Α πολλές εξελίξεις βλέπω!!!Μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιδέραιο εμπνευσμένο από τη φύση

Wire wrapped necklace with Yellow Jasper and Hematite For more info, please follow this link . Το φθινόπωρο μάς χαμογελά γλυκά και ήσ...