Τετάρτη, 12 Οκτωβρίου 2011

Lovely Blog Award!




Γεια σας!
Ένα βραβείο που κάνει το γύρο της μπλογκο-γειτονιάς, έφτασε και σε μένα από τη γλυκύτατη γειτόνισσα Φανή Παπαγεωργίου - Ζωγράφος!

Σ' ευχαριστώ πολύ, Φανή!!!!

Πρέπει τώρα να πω και 7 πράγματα για μένα!

Έχω ξαναπεί σε παλιότερο βραβείο, αλλά θα προσθέσω μερικά ακόμα...

1. Δεν μπορώ να αντισταθώ στα σημειωματάρια! Όπου δω σημειωματάριο με ωραίο δέσιμο και εξώφυλλο, είναι αδύνατο να μην το αγοράσω! :-)))

2. Το αγαπημένο μου χρώμα είναι το πορτοκαλί. Μου βγάζει μια ζεστασιά και μια αισιοδοξία!

3. Όταν είναι να πετάξω κάτι αγαπημένο, σκέφτομαι χίλιους άλλους τρόπους που θα μπορούσα να το χρησιμοποιήσω, ...αλλά τελικά δεν εφαρμόζω κανέναν! χαχαχαχα! Καταλήγει σε μιαν άκρη της ντουλάπας μαζί με αρκετά άλλα! (Τι να κάνουμε, μερικά πράγματα δεν μπορούν να πεταχτούν όσο κι αν παλιώσουν!)

4. Μου αρέσουν τα δεντράκια Μπονσάι!!! Προσπαθώ (με πολλούς πειραματισμούς και αποτυχίες) να φτιάξω ένα εδώ και μερικά χρόνια...  Ίσως κάποια στιγμή να σας το παρουσιάσω...!

5. Λατρεύω τα γλυκά! ...και γι' αυτό αποφεύγω να έχω γλυκά στο σπίτι! χαχαχαχα! (Εντάξει, εκτός από γλυκά του κουταλιού που δεν μπορείς να φας πολύ!)

6. Αγαπημένο μου γλυκό; Tiramisu!!!

7. Μου αρέσουν τα αρώματα...τα αγοράζω, αλλά σπάνια τα φοράω! χαχαχαχα! (γιατί τα αγοράζω τότε;;;)


Αυτά λοιπόν ...για μένα!!!
Καλό απόγευμα!!!

5 σχόλια:

  1. Τα μπονζάι τα λατρεύω και εγώ!! Μπράβο για το βραβείο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εφη μου, μπράβο για το βραβείο! Με βρίσκεις δε απόλυτα συμφωνη στα 2,5 και6!! (Καμιά καλή συνταγή τιραμισού????χαχαχα!!). Φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έφη μου, έπαιξες πολύ ωραία!Σε μία τυραμυσού, δεν μπορώ ούτε εγώ να αντισταθώ!!!φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για το βραβείο!!!
    Καλέ γιατί τα αγοράζεις?!..χαχα!!
    3+5 :)...Φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγγχαρητήρια για το βραβείο !!!!
    Φόρα τα αρώματα όταν αισθάνεσαι μελαγχολία θα σε βοηθήσουν να αλάξεις διάθεση .
    Τα μπονσάι είναι όντως ενδιαφέροντα !!!!
    Καλό βράδυ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γυαλιά σε ροζ χρυσό χρώμα διακοσμημένα με γυάλινα φυλλαράκια

Γ 27 Η νέα τάση στη μόδα επιβάλλει γυαλιά ξεχωριστά, ιδιαίτερα, με προσωπικότητα και στυλ. Μεγάλοι σχεδιαστές και δημιουργοί έχουν π...