Κυριακή, 9 Οκτωβρίου 2011

Καρφίτσα λουλουδάκι!


ΚΑ 2


ΚΑ 2



Φτιάχνοντας τις χάντρες από σύρμα, αρχίσατε να με ρωτάτε πώς θα τις χρησιμοποιούσα εγώ...
Σκέφτηκα λοιπόν να φτιάξω μερικά κοσμήματα με τις χειροποίητες χάντρες από σύρμα, ώστε να έχετε κάποιες ιδέες για το πώς να τις χρησιμοποιήσετε!

Αυτή είναι μία καρφίτσα με έξι λευκές και μία φούξια χάντρα δεμένες με συρματάκι ψιλό πάνω σε μια μεταλλική δαντέλα. 
Στο πίσω μέρος στερέωσα το ειδικό κούμπωμα για καρφίτσες...και έτοιμη!
Θα σας συνιστούσα (αν αποφασίσετε να τη φτιάξετε), να στερεώσετε πρώτα το κούμπωμα στο πίσω μέρος και μετά τις χαντρούλες!
...εγώ ταλαιπωρήθηκα αρκετά, γι' αυτό σας το λέω! Μετά, όταν κάλυψα την πάνω πλευρά με τις χάντρες,  δεν έβρισκα τις τρυπούλες για να δέσω το κούμπωμα!!! χαχαχαχαχα!

Γηράσκω αεί διδασκόμενη...λοιπόν!
Καλό σας απόγευμα!





13 σχόλια:

  1. Γλύκα είναι το λουλουδάκι!!!!!!!!!!!!! Τέλειο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη η καρφιτσούλα!! Μου αρέσει πολύ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να είσαι καλά, Ιωάννα!!!
    Σ' ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έφη μου πολύ ωραία η ιδέα για την καρφίτσα και πολύ πρωτότυπη!!!Μπράβο!!!Καληνύχτα φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εφη μου ειναι υπεροχη..σ ευχαριστουμε για την ιδεα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ πολύ όμορφο λουλουδάκι!!!Ωραία η ιδέα για καρφίτσα!!!!!Καλή εβδομάδα!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έφη μου, κι άλλη έκπληξη στο blog μου σε περιμένει! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εχω μια ιδιαιτερη αδυναμια στις καρφιτσες και αυτη ειναι πανεμορφη, μπραβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γυαλιά σε ροζ χρυσό χρώμα διακοσμημένα με γυάλινα φυλλαράκια

Γ 27 Η νέα τάση στη μόδα επιβάλλει γυαλιά ξεχωριστά, ιδιαίτερα, με προσωπικότητα και στυλ. Μεγάλοι σχεδιαστές και δημιουργοί έχουν π...