Σάββατο, 8 Οκτωβρίου 2011

Βραχιόλι-Δαχτυλίδι με μοβ καρδούλα


ΒΡΔ 3

ΒΡΔ 3


Καλημέρα!
Πριν από λίγες μέρες μία κοπέλα μού ζήτησε να της φτιάξω ένα βραχιόλι-δαχτυλίδι με το δαχτυλίδι που είχα φτιάξει παλιότερα: 

Μοβ δαχτυλιδάκι


Αυτό λοιπόν είναι το Βραχιόλι-Δαχτυλίδι!
Έχει μια δεύτερη μικρότερη καρδούλα από fimo στο βραχιόλι και δύο κρυσταλλάκια Swarovski στις δυο πλευρές του!

Υ.Γ. Το χρώμα του είναι μοβ!
Λυπάμαι που δεν μπόρεσα να απεικονίσω το ακριβές χρώμα του!
Όσες φορές όμως κι αν προσπάθησα να το φωτογραφίσω με εναλλακτικούς τρόπους, δεν τα κατάφερα :-(


9 σχόλια:

  1. Έφη μου καλώς σε βρήκα στο σπιτάκι σου είναι υπέροχο και οι δημιουργίες σου φανταστικές!!!Το δαχτυλίδι βραχιόλι είναι πανέμορφο και πρωτότυπο μπράβο!!!!Καλή σου μέρα φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά το βραχιόλι δακτυλιδι σου είναι τέλειο!!!Και στην κόρη μου άρεσε πάρα πολύ αλλά δεν μπορω να σου γράψω ακριβώς πώς το περιέγραψε.........άτο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σόφι, καλώς ήρθες!!!
    Σ' ευχαριστώ πολύ!!!
    Καλή σου μέρα!

    ~~~~~~
    Κούλα μου, η κόρη σου έχει γούστο...φαίνεται!!!
    χαχαχαχαχα!
    Σας ευχαριστώ και τις δυο σας (μάνα και κόρη)!!!! :-)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μπραβο εφη μου.. αλλη μια ομορφη δημιουργια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφο που είναι!!Και τι μου θύμισες! Κάπου έχω κι εγώ ένα τέτοιο !! Μπράβο σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ωωωωωωωωω τα έκανες και με ωραίο δέσιμο!!σούπερ!!!!πολλά μπράβο και πολλά φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ.....!!!!!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!!!ΝΑΙ!!!!!!!!φιλαααακια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολλή καλή ιδέα!!!!!! Πολύ όμορφο!!!!!! Μπράβο!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφο, και το δέσιμό του τέλειο! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιδέραιο εμπνευσμένο από τη φύση

Wire wrapped necklace with Yellow Jasper and Hematite For more info, please follow this link . Το φθινόπωρο μάς χαμογελά γλυκά και ήσ...