Τετάρτη, 7 Σεπτεμβρίου 2011

Ξύλο και Μάτι Τίγρης


ΠΕ 160

ΠΕ 160

Καλησπέρα σας!
Αυτόν τον καιρό έχω ξεμείνει από φωτογραφική μηχανή και δυστυχώς δεν μπορώ να σας δείξω τις τελευταίες μου δημιουργίες!

Αυτό είναι ένα μενταγιόν από ξύλο που είχα φτιάξει παλιότερα και που βρήκα στο στοκ φωτογραφιών που κρατάω! :-)))))
Το σχέδιό του είναι λίγο "ιδιαίτερο" και φοβάμαι ότι δεν θα αρέσει και πολύ ιδίως σε γυναίκες.
Θα το χαρακτήριζα μάλλον αντρικό...για τα χρώματά του και τις απότομες γραμμές του.
Λιτό και βαρύ.
Αισθητική Δωρικού Τύπου θα λέγαμε...!


14 σχόλια:

  1. Εχεις δίκιο. Και εγώ για ανδρικό θα μου άρεσε όχι βέβαια ότι θα μου κακόπεφτε και για γυναικείο. Είναι τέλειο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!!!!!!!!!
    ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εμένα μου αρέσει πολύ!!!το μάτι του τίγρη είναι απο τις ομορφότερες πέτρες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ!ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!ΦΙΛΙΑ Χ 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι όμως είναι πολύ ωραία δουλειά και διαφορετικό στυλ απο τα προηγούμενα σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΕΙΜΑΙ Η ΕΦΗ. ΟΜΟΡΦΗ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα σε όλες!
    Σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια!
    Μου δίνετε μεγάλη χαρά που σας αρέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μου αρέσει, είναι ιδιαίτερο, ξεφεύγει από τα συνηθισμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ειναι ασυνιθιστο κ ιδιαιτερο! εξαρταται το στυλ καθε γυναικας. ανετα θα φοριοταν κ απο μια γυναικα που εχει αναλογο στυλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εφη μου καλησπερα!!! ειναι καταπληκτικο!!!!!!νασαι καλα να φτιαχνεις τετοια κοσμηματα...!!!!!! φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έφη μου, μέχρι τώρα θαύμαζα τα κοσμήματά σου! Τώρα θαυμάζω και τις Αγιογρφίες σου, μπράβο κορίτσι μου!!!αστέρι! φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ισως το καλυτερο μενταγιόν που είδα τον τελευταίο καιρο - αψογος συνδιασμος μέταλλου - ξυλου και πετρας σε πληρη αρμονια.
    ΜΠΡΑΒΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιδέραιο εμπνευσμένο από τη φύση

Wire wrapped necklace with Yellow Jasper and Hematite For more info, please follow this link . Το φθινόπωρο μάς χαμογελά γλυκά και ήσ...