Τετάρτη, 3 Αυγούστου 2011

Λουλουδάκι σε χαλκό!


ΒΡΜ 6

ΒΡΜ 6

Γεια σας!
Πώς είστε; Ελπίζω καλά!
Στα μοβ σήμερα!
Βραχιόλι μπράτσου με κεραμικό λουλουδάκι και χάλκινο σύρμα.
Ενδιάμεσα χρωματιστό μοβ σύρμα.

Το χάλκινο σύρμα οξειδώνεται πολύ εύκολα και γι' αυτό το φοβόμαστε επειδή μαυρίζει.
Θα σας πω ένα μυστικό!
Αν περαστεί με βερνίκι ο χαλκός, απομονώνεται από το περιβάλλον και δεν ξαναμαυρίζει!

Έτσι λοιπόν, αφού φτιάξουμε ό,τι θέλουμε με το σύρμα ή το φύλλο χαλκού, μετά το γυαλίζουμε με σύρμα για κατσαρόλες (το ψιλό σύρμα, που είχαμε παλιότερα και που δύσκολα βρίσκεις πλέον), και αφού το ξεσκονίσουμε από τη σκόνη που δημιουργείται από το τρίψιμο, μετά το περνάμε ένα χέρι βερνίκι μετάλλου. Αν δε βρείτε βερνίκι μετάλλου, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και βερνίκι πέτρας. Το ίδιο αποτέλεσμα έχει.
Αυτά...
Ελπίζω να μη σας κούρασα!
Καλά να περνάτε!


14 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο κ πολύ χρήσιμο το μυστικό...ευχαριστούμε!!!
    Μόνο στο χαλκό γίνεται αυτό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ότι μου αρέσουν πολύ όλα αυτά που κάνεις σου το έχω πει πολλές φορές, θα στο πω άλλη μία. Φανταστικό το βραχιόλι!!! Καλοκαιρινό, αισιόδοξο, με ζωντανά χρώματα, πανέμορφο. Πάνω σε μαυρισμένο από τον ήλιο δέρμα είναι το τέλειο καλοκαιρινό κόσμημα!!! Ζήλεψα γιατί δεν μπορώ πια να φοράω τέτοια βραχιόλια... Όσο για τις συμβουλές σου είναι πολύ χρήσιμες γιατί έχω ένα μεταλλικό βραχιόλι που κάθε φορά που το φοράω πρασινίζει το χέρι μου, θα δοκιμάσω να το περάσω με βερνίκι γιατί αλλιώς δεν φοριέται. Ευχαριστούμε! Να είσαι πάντα καλά και να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστώ πολύυυ!!!

    el.mar., νομιζω μπορεί να γίνει αυτό σε όλα τα μέταλλα που έχουν την τάση να μαυρίζουν με το χρόνο.
    Απλά εγώ μόνο με τον χαλκό αντιμετώπισα πρόβλημα και το έψαξα.

    Table Rouge, σ' ευχαριστώ και πάλι!!!
    Δοκίμασε να το καλύψεις από μέσα μόνο με διάφανο βερνίκι νυχιών. Απλά ίσως σου βγει πιο παχύ το στρώμα και πιο γυαλιστερό.
    (Για να μην αγοράζεις ολόκληρη συσκευασία 1 Kg βερνίκι μόνο για ένα βραχιόλι)
    :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έφη μου πολύ ωραίο το βραχιόλι σου !!
    Η συμβουλή σου είναι πολύ χρήσιμη.Αλήθεια θα μπορούσαμε να κάνουμε κάτι ανάλογο και σε ασημένια αντικείμενα; Έχω κάποια παλιά ασημικά -όχι κοσμήματα- που μου αρέσουν πολύ αλλά μαυρίζουν απελπιστικά γρήγορα κι όλη την ώρα πρέπει να τρίβω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νίκη, πολύ θα ήθελα να ξέρω την απάντηση και να σε βγάλω από τη δύσκολη θέση να καθαρίζεις συνέχεια!
    Δεν ξέρω να σου όμως με σιγουριά...
    Αν είναι απλά διακοσμητικά, δεν έχεις να χάσεις τίποτα.
    Δοκίμασε πρώτα με κάτι μικρό και ασήμαντο, κάτι που σε μια ατυχία, δεν θα το προσέξει κανείς!
    Αν είναι όμως σερβίτσια φαγητού και γενικά χρηστικά αντικείμενα (π.χ. τασάκια, κλπ.), χμ... δεν θα το συνιστούσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εφη μου ευχαριστώ.
    Μάλλον θα δοκιμάσω ,δεν είναι σερβίτσια διακοσμητικά είναι δεν έρχονται σε επαφή με τρόφιμα.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έφη μου σ΄ευχαριστώ για την επιπλέον συμβουλή. Ούτε αυτό για το βερνίκι νυχιών το ήξερα. Πάντως έχω κανονικό βερνίκι για τις κατασκευές μου και φαντάζομαι θα κάνει την δουλειά του. Χίλια ευχαριστώ για τις συμβουλές σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εφη μου είναι τέλεια τα κοσμήματα σου!!!!λοιπο καιρό και δεν εχω pc να τα δω.Μπράβο!!!Αλήθεια αυτό το τέλειο λουλουδάκι απο τι υλικο είναι?Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να 'σαι καλά, Table Rouge!

    Κούλα, αυτά τα λουλουδάκια τα έχω αγοράσει, δεν τα έφτιαξα εγώ και δεν ξέρω να σου πω με σιγουριά.
    Φαίνονται πάντως να είναι από κάποιο είδος λευκού πηλού.
    Fimo, Cernit ή κάτι άλλο που δεν γνωρίζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτοδιδακτη λοιπον και κανεις τοσο καλη δουλεια και τοσο ωραια πραγματα! Ευγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τωρα σας ανακαλυψα, πολυ ομορφα και ιδιαιτερα ολα.
    Σχετικα με το βερνικι να πω οτι μπορει να χρησιμοποιηθει και βερνικι νερου που ειναι πιο φιλικο στο δερμα και αοσμο.
    Οσο για το συρμα δεν υπαερχει σε supermarket, υπαρχει ομως σε καταστηματα χρωματων- σιδηρικων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιδέραιο εμπνευσμένο από τη φύση

Wire wrapped necklace with Yellow Jasper and Hematite For more info, please follow this link . Το φθινόπωρο μάς χαμογελά γλυκά και ήσ...