Τρίτη, 14 Ιουνίου 2011

Περουβιανά στο χρώμα του αστακού!


ΣΚ 117


ΣΚ 117



4 σχόλια:

  1. Τρελένομε για αυτά τα σκουλαρίκια!!!! Είναι πολύ όμορφα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα θελα να ξερω να φτιαχνω τετοια σκουλαρικια..μου φαινεται πολυ δυσκολο ..μπραβο σου καλη μου ..υπεροχα κ αυτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα, Μαρία!!!
    Κι εγώ! Μου αρέσουν πολύ!


    Λενα, ρίξε μια ματιά στις οδηγίες που έχω παρουσιάσει εδώ:

    http://ianeiraspaintings.blogspot.com/2011/02/blog-post_19.html

    Ίσως σου φανεί πιο εύκολο απ' ό,τι νομίζεις!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τις εχω δει καλη μου κ πολυταλαντη εφη..το εργαλειο χρειαζομαι να παρω..γιατι δοκιμασα χωρις αυτο κ δεν καταφερα κ πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιδέραιο εμπνευσμένο από τη φύση

Wire wrapped necklace with Yellow Jasper and Hematite For more info, please follow this link . Το φθινόπωρο μάς χαμογελά γλυκά και ήσ...