Δευτέρα, 20 Ιουνίου 2011

Ένα κλαδί από Αιγαίο!


ΠΕ 113

ΠΕ 113

ΠΕ 113


Ένα φυλλαράκι στα χρώματα του Αιγαίου!

Θα το έχετε καταλάβει, ε;
Μου αρέσει η λέξη Αιγαίο! 
Μου φέρνει στο νου την πληθώρα των νησιών που κάθε καλοκαίρι δεν ξέρεις ποιο να πρωτοδιαλέξεις για να επισκεφθείς...
Θυμάμαι από το σχολείο την τραγική κατάληξη του αδικοχαμένου Αιγαία, που έπεσε στη θάλασσα όταν είδε τα μαύρα πανιά του Θησαία...
Θυμάμαι το τραγούδι του Κ. Χατζή "Πάρε ένα κοχύλι απ' το Αιγαίο" 
...και τέλος μου δημιουργεί δέος η καταγάλανη θάλασσα...


...κι όλα αυτά κλεισμένα μέσα σε μια μόνο λέξη... Αιγαίο!

11 σχόλια:

  1. Καλοκαιρινό και άκρως θαλασσινό, αν και είναι κλαδάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Moυ αρέσει γιατί είναι πολύ καλοκαιρινό!! Θυμίζει όντως Ελλάδα και Αιγαίο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΥΠΕΕΕΕΕΕΕΕΡΟΧΟ!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!
    ΦΙΛΙΑ Χ 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με τρέλανες με το γαλάζιο σου! Υπέροχο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο πραγματικά.Και πολύ καλοκαιρινό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο τίτλος τα λέει όλα! Τυχερή όποια το φοράει!!!
    Έλα τώρα να παίξεις και εσύ στο καλοκαιρινό παιχνιδάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. γεματο φαντασια !!!! πολυ ομορφο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολυτάλαντη έφη μου καλησπερα.. πέρασε σε παρακαλώ απο το blog μου ..,έχεις κερδίσει ένα δωράκι.. περιμένω την διεύθυνσή σου στο kaloydia@gmail.com.. για να στο στείλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιδέραιο εμπνευσμένο από τη φύση

Wire wrapped necklace with Yellow Jasper and Hematite For more info, please follow this link . Το φθινόπωρο μάς χαμογελά γλυκά και ήσ...