Σάββατο, 11 Ιουνίου 2011

Χαμοκέρασα!


ΣΚ 113

ΣΚ 113

ΣΚ 113


Κόκκινες χάντρες που μοιάζουν με χαμοκέρασα!
Τι είναι τα χαμοκέρασα;;;;;
Μη μου πείτε ότι δεν τα γνωρίζετε!
Είναι άγριες φράουλες, πιο μικρές σε μέγεθος αλλά πιο νόστιμες!
Τις βρίσκεις στο δάσος... όταν περπατάς αμέριμνα και λίγο πριν συναντήσεις τον κακό το λύκο! χαχαχαχα!

Εγώ τις βρίσκω στη διαδρομή για το χωριό μου, το Κρίκελλο, ένα από τα πιο όμορφα χωριά της Ευρυτανίας!
Αν σας φέρει ο δρόμος σας στην Ευρυτανία, επισκεφθείτε το!
...Θα ξαναπάτε!

8 σχόλια:

  1. καθε μερα κ μια ομορφη δημιουργια..μπραβο κ παλι εφη μου ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα τα σκουλαρίκια σου...... μη σου πώ πώς τα ερωτεύθηκα κιόλας!!!!!!
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία τα σκουλαρίκια σου!!! Καλό ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟ BLOG ΣΟΥ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ! ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΦΡΑΟΥΛΕΣ ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕΣ ΠΟΛΛΑ! 25 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΠΟΥ ΕΜΕΝΑ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ ΚΑΙ ΜΑΖΕΥΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ ΑΓΡΙΟΦΡΑΟΥΛΕΣ ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΑΒΛΟΥΣ!ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑΙ ΑΞΙΖΕΙ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΙΚΕΛΛΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ. ΕΥΓΕΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. :-))))))
    Σ' ευχαριστώ, Λένα!

    Έρωτας, ε, Νατάσα;;; χαχαχα!

    Μαρία, καλό Σ/Κ και σε σένα!!

    Jaana, that's what I commented under the pictures! They look like small red fruits!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολυ ομορφα Εφη μου!!!! Καλο σ/κο! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευγενία, είσαι η ζωντανή απόδειξη για όσα λέω!!!
    Δεν είναι καταπληκτικά εκεί;;;
    Χαίρομαι που έχω Αναγνώστρια που γνωρίζει από Ευρυτανία!!! Να είσαι καλά, Ευγενία!!!

    Μυρσίνη, πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιδέραιο εμπνευσμένο από τη φύση

Wire wrapped necklace with Yellow Jasper and Hematite For more info, please follow this link . Το φθινόπωρο μάς χαμογελά γλυκά και ήσ...