Κυριακή, 15 Μαΐου 2011

Συγχαρητήρια στις τυχερές!




15 του Μάη σήμερα και περιμένετε την κλήρωση, ε;
Λυπάμαι πολύ που 2-3 μηνύματα αναγνωστών χάθηκαν.
Δεν ξέρω ποιοι/ποιες ήταν για να τους συμπεριλάβω στην κλήρωση :-(((
Αχ, αυτό το Blogger!!!

Κλήρωση με χαρτάκια και λοιπά, δεν έκανα...είμαι τεμπελίτσα σε κάτι τέτοια! :-))))
Δώσε μου να φτιάξω ότι θες, αλλά αυτά τα διαδικαστικά δεν τα μπορώ.
Γι' αυτό είπα στην αδερφή μου να μου πει 2 νούμερα από το 1 έως το 33 και τσουπ! ...έτοιμη η κλήρωση! χαχαχαχα!

Παρατήρησα επίσης ότι στις περισσότερες άρεσε το δεύτερο σετ σκουλαρικιών, αυτά με την καρδούλα.
Κι επειδή δε θα ήθελα να πάρετε ένα δωράκι που δεν θα το ευχαριστηθείτε, αποφάσισα να στείλω και στις δύο το δεύτερο σετ. Στρώθηκα λοιπόν και έφτιαξα και ένα ακόμη!
Ελπίζω να τα φορέσετε και να με θυμάστε!

Τατάμμμμμ......!!!!!

Το πρώτο νούμερο είναι το 28!
Η Renia K. είναι η τυχερή, η οποία μάλιστα είναι αναγνώστρια μέσω Google!
Συγχαρητήρια Ρένια! Πάντα τυχερή σε όλα!

Και το δεύτερο νούμερο είναι το 2!
Η Νίκη είναι η δεύτερη τυχερή!
Πάντα να νικάς, Νίκη! Άλλωστε έχεις αβαντάζ και το όνομα!!

Ρένια και Νίκη, στείλτε μου με e-mail τα στοιχεία σας ώστε να σας στείλω τα δωράκια!
Οι υπόλοιπες κάντε υπομονή μέχρι τους 150 Αναγνώστες!
Λίγοι έμειναν ακόμα!

8 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια και στα κορίτσια και σε σένα με τα ωραία δημιουργήματα!!!
    Μου φαίνεται θα βάλω εγώ τα νούμερα που λείπουν για να γίνει παλι διαγωνισμος!!!
    Πονηρή εεε;;;...χι...χι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Tέλεια δώρα για τις τυχερές. Μπράβο κορίτσια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο στις τυχερές!!!Και σε σένα με τις υπέροχες δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητηρια στα τυχερα κοριτσια!! Πανεμορφα δωρα απο πολυ ταλαντουχα χερια!! Φιλακια !! :ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο στις τυχερές... και σε σένα που ξαναέφτιαξες το δεύτερο ζευγάρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια στα κορίτσια! Το δωράκι τους είναι υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχα..! Ευχαριστούμε πολύ..!!! Σας έστειλα τα στοιχεία σε e-mail. Αν ξέχασα κατι υπενθυμήστε μου..! {εφιαξα και blog τώρα οπότε σας ακολουθώ και απο εδώ..!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστώωωω !!!!!!!!
    Τα σκουλαρίκια είναι υπέροχα!!! Πραγματικά θα τα φορέσω πολύ!!!
    Ευχαριστώ και πάλι και καλή, δημιουργική εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γυαλιά σε ροζ χρυσό χρώμα διακοσμημένα με γυάλινα φυλλαράκια

Γ 27 Η νέα τάση στη μόδα επιβάλλει γυαλιά ξεχωριστά, ιδιαίτερα, με προσωπικότητα και στυλ. Μεγάλοι σχεδιαστές και δημιουργοί έχουν π...