Τετάρτη, 4 Μαΐου 2011

Θάλασσά μου...

ΣΚ 97

ΣΚ 97

ΣΚ 97

ΣΚ 97

ΣΚ 97

Καλησπέρα!
Τι κάνετε; Ελπίζω καλά!
 (...όπως μας καλωσορίζει πάντα και η φίλη μας η Ιωάννα!)

Αυτές τις μέρες ψάχνω να βρω ιδέες για κοσμήματα που να μπορούν να φορεθούν και από πιο ...νεαρές ηλικίες.
Όχι ότι αυτά δεν φοριούνται από όλες τις ηλικίες βέβαια!!!
Εξάλλου είπαμε: η ηλικία της καρδιάς μας είναι αυτή που φαίνεται στο πρόσωπό μας!
Καλοκαίρι έρχεται λοιπόν! 
Έξω καρδιά και ...χαρούμενα χρώματα έρχονται κι αυτά να μας στολίσουν!

Ααα...ο τίτλος;;;
Είναι από ένα τραγούδι του Ψαραντώνη, ίσως να το έχετε ακούσει!
Αν όχι, ακούστε το!



8 σχόλια:

  1. Τέλεια!!Και διάλεξες πολύ ωραίες χάντρες..:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και που θυμίζουν καλοκαίρι θα σημειώσω και μας αρέσουν ιδιαίτερα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειναι πανεμορφα ! Πολυ ωραια χρωματα, καλοκαιρινα !! Επισης τωρα ειδα τα σκουλαρικια chainmaille, ειναι τελειααα !!! Εχω φτιαξει κι εγω καινουρια chaimaille!! ευχομαι να τα βγαλω φωτο συντομα !!
    Φιλακια πολλα, πρεπει να κοιμηθω! Παλι ξενυχταω! :ο)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έφη μου πολύ εντυπωσιακά σκουλαρίκια!!!!!!!! δροσερά και καλοκαιρινά!!!!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. :-))))
    Χαίρομαι για τα καλά σας λόγια!

    ---------------------
    Thank you so much, Jaana!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έφη, είναι απλά πανέμορφα!Το χρώμα των κρίκων είναι το αγαπημένο μου!Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γυαλιά σε ροζ χρυσό χρώμα διακοσμημένα με γυάλινα φυλλαράκια

Γ 27 Η νέα τάση στη μόδα επιβάλλει γυαλιά ξεχωριστά, ιδιαίτερα, με προσωπικότητα και στυλ. Μεγάλοι σχεδιαστές και δημιουργοί έχουν π...