Τρίτη, 3 Μαΐου 2011

100 Αναγνώστες! - Δωράκια!




Γεια σας!
Σας είχα υποσχεθεί δωράκι για τα καλά σας λόγια...ξέρετε στη συνάντηση που εκθειάζατε τις φωτογραφικές μου ικανότητες...
...ή όχι;  :-))))

Επίσης, σας χρωστάω ένα ακόμη δωράκι για να γιορτάσω το γεγονός ότι γίναμε 100!
(101 για την ακρίβεια).
Σιγά τα λάχανα, ε; Μερικές από σας έχετε 250 και 400 αναγνώστες...

Αλλά δεν πτοούμαι! Όταν μεγαλώσω, θέλω κι εγώ να γίνω μια πετυχημένη Blogger!!!

Λοιπόν, τα δωράκια τα είδατε στην πόρτα, μόλις μπήκατε!
Γράψτε κάτι, ό,τι σας έρθει, και στην κλήρωση που θα κάνω στις 15 Μάη, θα ανακοινώσω και τα ονόματα των τυχερών!

Καλή επιτυχία σε όλους και όλες!!!

38 σχόλια:

  1. Nα τους χιλιάσεις και ακόμη παραπάνω.....το αξίζεις άλλωστε.
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα δωράκια τα είδαμε κι είναι πανέμορφα, όπως όλα όσα φτιάχνεις!
    Μην πτοείσαι, γρηγορα θα φτάσεις κι εσύ αυτούς τους αριθμούς στους αναγνώστες σου κι ευχομαι να γίνει το ταχύτερο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σου εύχομαι οι αναγνώστες σου να γίνουν όσες και οι δημιουργίες σου! Να'χεις πάντα αστείρευτη φαντασία να δημιουργείς και υγεία για να πραγματοποιείς τα οράματά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ...ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΔΩΡΟ ΣΟΥ...ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eύχομαι πάντα να δημιουργείς τόσο ωραία πράγματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έφη μου, να τους χιλιάσεις!!!!! Καλό Καλοκαιράκι σε όλους!!!!! (εγώ το εύχομαι μήπως και εμφανιστεί...χιχι) :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να τους χιλιάσεις Έφη μου!!! Μπράβο!!! Πάντα δημιουργική!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απίθανα τα σκουλαρίκια σου!Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες και μη λες οτι είναι λίγοι,εγω έχω λιγότερους (χαχαχα!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και που να ήξερες Έφη μου...και στη σημερινή συνάντηση είχες την τιμητική σου! Ε, πώς να το κάνουμε, οι φωτογραφίες σου δεν παίζονται! Πόσο μάλλον οι δημιουργίες σου! Σου εύχομαι τα καλύτερα και όόόταν μεγαλώσεις να αποκτήσεις πολλούς πολλούς αναγνώστες που θα χαίρονται τις όμορφες δημιουργίες σου! Είμαι κι εγώ εκτός...έχω όμορφα περουβιανά σκουλαρίκια από τα χεράκια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφα τα δωράκια σου Έφη! Συγχαρητήρια για το υπέροχο μπλογκ σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να τους χιλιασεις Εφη.Ειναι υπεροχα και τα δυο...:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα!!Να τους χιλιάσεις!!!
    πολύ όμορφα!! και τα 2!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. όμορφα και τα 2 αλλά αγάπησα αυτά με τα φυλλαράκια! να τους χιλιάσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εννοειτε πως θελω κι εγω δωρακι απο μια νυμφη με τοσο ταλεντο !! Τα δευτερα σκουλαρικια μου αρεσουν παααααρα πολυ ! Τελεια! Ευχομαι οι αναγνωστες σου να πληθαινουν συνεχως !
    Φιλακια πολλα γλυκεια Εφη !
    :ο)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Άκουγα κι εγώ Ιάνειρα,Ιάνειρα...Ευτυχώς που σε βρήκα!!
    Τα κορίτσια είπαν τα καλύτερα και πραγματικά είχαν απόλυτο δίκιο!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι αλήθεια πολύ όμορφα όλα όσα φτιάχνεις! Αλλά είναι και μερικά που σε "κολάζουν"...τα θέλεις ΤΩΡΑ! Εύχομαι το blog σου να γίνει πασίγνωστο, να μιλούν όλοι γι'αυτό και οι αναγνώστες σου να είναι χιλιάδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. οι δημιουργιες σου παρα πολυ ομορφες οπως κ η σελιδα σου ..ευχομαι να τους χιλιασεις τους αναγνωστες σου και η επικοινωνια με ολη μας την παρεα να ειναι γεματη θετικη ενεργεια..καλες εμπνευσεις ευχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΜΕ ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ...
    ΚΑΙ Η ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΣΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΕΡΕΨΕΙ ΠΟΤΕ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. να τους χιλιάσεις! κι αυτά τα σκουλαρίκια σου είναι όμορφα όπως όλα τα προηγούμενα! αλλά ειδικά τα μωβ, εξαίσια!
    φιλάκια και καλή συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πανέμορφες δημιουργίες!!! Εύχομαι να τους χιλιάσεις!!!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να μας χιλιάσεις, και να ομορφαίνεις την καθημερινότητά μας! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. πολυ ωραια μπραβο ειδικα το πρωτο με αρεσε πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Έφη είμαι σίγουρη ότι το ταλέντο σου θα φέρει πολλούς θαυμαστές των έργων σου! Να συνεχίσεις τα ομορφα πράγματα για να ομορφαίνεις και μας!!
    Σοφία Φαντ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ειναι τελεια ολα.... !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Να τους χιλιασεις κοπελα μου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Να τους χιλιάσεις!! ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ, ΠΟΛΛΟΥς ΘΑΥΜΑΣΤΕς ΚΑΙ ΜΕ Όμορφες Δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. το μωβ ειναι το απο τα αγαπημενα μου χρωματα,μου τραβηξε την προσοχη στο μπλογκ της Ναντιας και ετσι σε επισκεφτηκα...τετοιο ομορφο δωρακι δεν χανεται....εννοειτε πως το θελω(ειμαι γνωστη για τις σαρωσεις που εχω κανει τον τελευταιο καιρο αλλωστε...χιχιχιχι)ευχομαι απο καρδιας να τους χιλιασεις...εγω ειμαι το νουμερο 111 !!!(σε περιμενω και απο το δικο μου σπιτακι ..εγινε κωμοπολη και μοιραζει δωρακια...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. To blog sou einai upeoxo kai sou a3izoun akomoi perissoteroi anagnwstes..! Den exw akoma blog alla 8a i8ela na parw meros ston diagwnismo gia auto 8a afisw to e-mail mou..! Eimai anagnwstria mesw google..! xoxo renia_kl@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Molis se anakalipsa! Kale ti omorfa pramata pou ftiaxneis?? :D Na tous xiliaseis tous followers!

    Trypes st'aftia den exw, alla exei h kollith mu, opote eimai mesa! ;) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλώς σε βρήκα Έφη!! Φτιάχνεις υπέροχα πράγματα! Μπράβο!! Όσο για τα σκουλαρίκια... απλά ΤΕΛΕΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Να μας χιλιάσεις!!!!!Και τα δωράκια σου είναι πολύ πολύ καλά!!!Ειδικά το δεύτερο ζευγάρι μας έκλεισε το μάτι απο την πόρτα που το είδαμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μαρια ΦλωρουΠέμπτη, 12 Μαΐου, 2011

    αν και μολις σε...ανακαλυψα, εχω ηδη ενθουσιαστει με τη δουλεια σου και σου ευχομαι να συνεχισεις να εισαι παντα τοσο δημιουργικη και πρωτοτυπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μπράβο! φτιάχνεις υπέροχα πράγματα! Να έχεις υγεία και να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. πολύ ωραίες δημιουργίες! Συνέχισε την τόσο όμορφη δουλειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Με τα προβλήματα των ημερών μάλλον χάθηκε το σχόλιό μου .
    Το ξαναστέλνω λοιπόν και εύχομαι να έχεις πάντα ωραίες ιδέες και διάθεση για δημιουργία!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. χαιρομαι που σε βρισκω καλε τι ωραια πραγματα φτιαχνεις μπραβοο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πανέμορφα είναι! Ελπίζω να πρόλαβα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιδέραιο εμπνευσμένο από τη φύση

Wire wrapped necklace with Yellow Jasper and Hematite For more info, please follow this link . Το φθινόπωρο μάς χαμογελά γλυκά και ήσ...