Πέμπτη, 24 Μαρτίου 2011

Τα σκουλαρίκια της μπαλαρίνας

ΣΚ 83

ΣΚ 83

Πριν μερικές μέρες είδα την ταινία "Μαύρος Κύκνος". (Όσοι δεν την είδατε, δείτε τη!)
Παρουσιάζει τον αγώνα της ανθρώπινης ψυχής προς την τελειότητα.
    Είναι ένας αγώνας αδυσώπητος που ζητά την ψυχή επί πίνακι προκειμένου να γεννηθεί ο νέος εαυτός, ο τέλειος...
    
...και μετά το τέλος της ταινίας η αδερφή μου ζήτησε να της φτιάξω σκουλαρίκια σαν αυτά που φοράει η πρωταγωνίστρια!
Θα τα προσέξατε, δε μπορεί! Η πρωταγωνίστρια τα βάζει και τα βγάζει συνέχεια!!!
    Και επειδή συνήθως χατίρια δεν χαλάω, τα σκουλαρίκια φιγουράρουν κιόλας στα αυτιά της αδερφής μου!
   Εντάξει, δεν είναι ίδια, είναι όμως στο στυλ της μπαλαρίνας που απ' ό,τι ακούω έγινε πολύ της μόδας τελευταία εξαιτίας της ταινίας!

4 σχόλια:

  1. εγώ δεν έχω δει την ταινία...αλλά τα σκουλαρίκια είναι σκέτη γλύκα!!!!!!!!!!!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την ταινία δεν την εχω δει ακόμα...τα σκουλαρίκια τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τη δείτε!
    Τα σκουλαρίκια της ταινίας είναι ακόμα πιο όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιδέραιο εμπνευσμένο από τη φύση

Wire wrapped necklace with Yellow Jasper and Hematite For more info, please follow this link . Το φθινόπωρο μάς χαμογελά γλυκά και ήσ...