Σάββατο, 26 Μαρτίου 2011

Το λουλουδάκι της άνοιξης!

ΠΕ 97.1

ΠΕ 97.1


Καλημέρα!
Χθες η φίλη Κατερίνα μου έβαλε την ιδέα να φτιάξω κάτι που να ταιριάζει με τη χθεσινή Φρέζια!
     Αλλά επειδή δεν είναι και τόσο εύκολο να συλλάβεις την ιδέα και να φτιάξεις τόσο γρήγορα κάτι αντάξιο της ομορφιάς της Φρέζιας, σας παρουσιάζω σήμερα ένα παλαιότερό μου δημιούργημα που είναι στο ίδιο ανοιξιάτικο πνεύμα.
    Ένα μενταγιόν λιτό αλλά γεμάτο χρώματα!
Όπως καταλαβαίνουν τα έμπειρα μάτια σας, αφού οι περισσότερες από εσάς έχετε φτιάξει παρόμοια, είναι υγρό γυαλί πάνω σε μεταλλική βάση.
    Είχα αγοράσει το υγρό γυαλί εδώ κι ένα χρόνο -ίσως και περισσότερο, αλλά το άφηνα στο ράφι ...να ωριμάσει πρώτα! :-Ρ
...απλά δεν έβρισκα κάποια αξιόλογη ιδέα και έμεινε να περιμένει...
Να που ήρθε όμως η ώρα του! 




8 σχόλια:

  1. Εντάξει μου κάνει κι αυτό..:-))
    Ασε που μου έδωσες κουράγιο...Κι εγώ έχω αγοράσει υγρό γυαλί ένα δίμηνο κι ακόμα δεν το έχω χρησιμοποιήσει..κι ότι είχα αρχίσει να ανησυχώ μην τυχόν χαλάσει από την απραξία.:Ρ
    Πολύ όμορφο το μενταγιόν και μου αρέσει πολύ και ο τρόπος που στήνεις τις φωτογραφιες σου!!!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό δε σημαίνει ότι δε θα βρω ιδέα καλύτερη για κόσμημα-λουλουδάκι!
    Αλλά το καλό πράμα αργεί να γίνει!!!
    Όσο για τις φωτογραφίες, τώρα τελευταία άρχισα να ασχολούμαι λίγο περισσότερο με το στήσιμο.
    Αν δεις παλαιότερες, είναι για κλάματα! :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά ήμουνα σίγουρη ότι δεν θα μείνεις εκεί..:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σαν το καλό παλιό κρασί δηλαδή τα κατάφερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ποοολυ ωραιο Ιανειρα! :) Φοβερο χρωμα και μου αρεσει ο συνδυασμος της αλυσιδας! Φιλακιααααα (; !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφο!!! Μου αρέσει τόοοο πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια!!!
    Είναι ανεκτίμητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ καλοδουλεμένο φαίνεται. Είναι πάρα πολύ όμορφο. Ταιριάζει πολύ με την αλυσίδα που διάλεξες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιδέραιο εμπνευσμένο από τη φύση

Wire wrapped necklace with Yellow Jasper and Hematite For more info, please follow this link . Το φθινόπωρο μάς χαμογελά γλυκά και ήσ...