Τρίτη, 22 Μαρτίου 2011

Μια βραδιά στο σεληνόφως

ΣΚ 74

Γεια σας και πάλι με κάτι ...ποιητικό!
     Αυτά τα σκουλαρίκια προέκυψαν από ...μόνα τους! Ήθελαν να γίνουν και έγιναν!
Τι εννοώ; Ένα βράδυ δεν είχα σκοπό να φτιάξω τίποτα. Άκουγα μουσική και χάζευα στο internet...
     Μπροστά μου ήταν μια σπείρα από σύρμα και όπως έπαιζαν τα δάχτυλά μου, την τέντωσαν...
Την άφησα και σκέφτηκα ότι ήταν πια άχρηστο σύρμα και θα το πετούσα...
     Πέρασε λίγη ώρα και την ξαναπήρα...την λύγισα...και χαμογέλασα!
Μια όμορφη εικόνα πέρασε από το μυαλό μου, μια βραδιά στο σεληνόφως!!!
     Σχηματίστηκε τότε η εικόνα τους στο μυαλό μου και άρχισα να τα φτιάχνω συνεχίζοντας να ακούω μουσική!

9 σχόλια:

  1. Έφη μου είναι πανέμορφα, όπως και αυτά που έλαβα τις προάλλες! Σε ευχαριστώ πολύ για το ωραίο δώρο σου, είναι ακόμη πιο όμορφα από κοντά! Ήδη κοσμούν τα αυτάκια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ότι πιάνεις δηλαδή γίνεται........ κόσμημα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παρέλαβες το δωράκι, Ευαγγελία, ε;
    Χαίρομαι που σου αρέσουν!!!

    Μαριάννα, τα παραλές! ...αλλά καλά κάνεις!!!
    χαχχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου φεγγαρολουστη Νυμφη :) ! Εχεις πολυ εμπνευση λεμε!! Ειναι κι αυτα πολυ ομορφα και οι κυματισμοι τους μου θυμιζουν την αντανακλαση του φεγγαριου στο νερο!
    Φιλακια πολλα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου, Μυρσίνη!!!
    Φεγγαρόλουστη Νύμφη...αντανακλάσεις του φεγγαριού στο νερό... Εσύ κι αν έχεις έμπνευση!!!
    Κάτι τέτοιο μου ήρθε κι εμένα όταν τα έφτιαξα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ όμορφα!!!
    έμπνευση βλέπω τον τελέυταιο καιρό!!
    δεν σε προλαβαίνουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαχα!
    Ναι, είδες;;;
    Ξέρεις πόσα ακόμα έχω που δεν τα έχω φωτογραφήσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα κι αυτά!!Σιγά μην πέταγες εσύ το σύρμα...:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καμιά φορά αυτά που προκείπτουν εντελώς τυχαία είναι και πολύ όμορφα, έτσι και τα δικά σου, είναι πανέμορφα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιδέραιο εμπνευσμένο από τη φύση

Wire wrapped necklace with Yellow Jasper and Hematite For more info, please follow this link . Το φθινόπωρο μάς χαμογελά γλυκά και ήσ...