Σάββατο, 5 Μαρτίου 2011

Τα Απόκρυφα της Ψυχής


Ένα "παιχνίδι" που δεν ξέρω πώς και πότε άρχισε στην μπλογκοπαρέα, έφτασε και σε μένα από την φίλη Chris (ChrisO's Creations). Το παιχνίδι μάς ωθεί σε αποκαλύψεις!!!
Επτά μυστικά πρέπει να βγουν στο φως και να αποκαλύψουν τις σκοτεινές και μύχιες σκέψεις, ελπίδες και φόβους μας!

Μετά από ένα μικρό δισταγμό, αποφάσισα κι εγώ να λάβω μέρος στο παιχνίδι.
Τα επτά μυστικά μου λοιπόν είναι:

1) Έχω ένα "μυστικό" τετράδιο που γράφω στίχους. Δεν τους λέω σε κανέναν βέβαια για ευνόητους λόγους. Οι ντομάτες μ' αρέσουν... κρίμα να πάνε έτσι! :-)))

2) Όταν πρέπει να πάρω το λόγο μπροστά σε κόσμο, έχω την αίσθηση ότι θα λιποθυμήσω! Ναι, είναι βέβαιο!!!

3) Κάποιες φορές είδα όνειρα που μετά τα έζησα ακριβώς όπως τα είδα στον ύπνο μου. Ευτυχώς ωραία όνειρα!

4) Κάνω πάντα ευχή όταν πέφτει ένα αστέρι!

5) Εύχομαι να είναι όλοι καλά, γιατί τότε είμαστε κι εμείς! Ο κόσμος είναι αλυσίδα... 

6) Χρωστάω πολλά σε μια μεγάλη ψυχή. Δεν το ξέρει...

και φτάσαμε στο 

7) ...το πιο κρυφό μου μυστικό είναι ...αυτό που θέλουν όλοι! Να γίνουν πραγματικότητα οι ευχές μου! :-))))))

Τώρα που ξέρετε τα μυστικά μου, δεν είναι ανάγκη να βγείτε και να τα πείτε σε όλο τον κόσμο! 

Α..ξέχασα! Πρέπει να προσκαλέσω κι εγώ 7 άτομα, ε; 
Πού να τα βρω; Επειδή απ' ό,τι βλέπω όλα τα blog έχουν και τα επτά μυστικά τους αναρτημένα, θα προσκαλέσω μόνο δύο:

1) Ευαγγελία (eva creates)

Καλό σας βράδυ!


7 σχόλια:

  1. Πάντως το τελευταίο εύχομαι να μη μείνει μυστικό και να γίνει πραγματικότητα!
    Ευχαριστώ για την πρόσκληση, θα το κάνω σύντομα! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλά με τα όνειρα το ίδιο και εγώ!το 7 σου εύχομαι να γίνουν όλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σύν Αθηνά και χείρα κίνει...για τις ευχές το λέω...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σας ευχαριστώ για τις ευχές σας!
    Μαρίνα, σοφό το ρητό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου Εφη :) ! Περασα να σου πω καλη καθαρα Δευτερα και εμαθα και τα γλυκα σου μυστικα! Να εισαι παντα καλα και ο,τι επιθυμεις να γινει πραγματικα! Σε φιλω!
    Μυρσινη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σου, Μυρσίνη!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλη σαρακοστή Εφή μου!
    και οι επιθυμίες σου ευχές μου^^
    Καλό Βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γυαλιά σε ροζ χρυσό χρώμα διακοσμημένα με γυάλινα φυλλαράκια

Γ 27 Η νέα τάση στη μόδα επιβάλλει γυαλιά ξεχωριστά, ιδιαίτερα, με προσωπικότητα και στυλ. Μεγάλοι σχεδιαστές και δημιουργοί έχουν π...