Τετάρτη, 2 Μαρτίου 2011

Γι' αυτή τη λάμψη στα μάτια των άλλων


Με αφορμή μία ανάρτηση της φίλης Ευαγγελίας (eva creates) άρχισα να σκέφτομαι τι είναι αυτό που μας κάνει να ξεκινάμε μια νέα ασχολία, ένα νέο χόμπυ, να αγαπάμε κάτι που πριν δεν υπήρχε καν στη ζωή μας...

Όσοι ασχολούνται με τη ζωγραφική, μεταξύ αυτών είμαι κι εγώ, έχουν να σας διηγηθούν από μια ιστορία από τα παιδικά τους χρόνια όταν έδειξαν τη ζωγραφιά τους σε κάποιον κι έλαμψαν από χαρά όταν είδαν αυτή τη λάμψη στα μάτια του άλλου. Εγώ αυτή τη λάμψη την είδα στα μάτια της δασκάλας μου, στην Γ' Δημοτικού. Ήταν κάτι που άλλαξε τη ζωή μου. Από τότε άρχισα να ζωγραφίζω κάθε στιγμή και με κάθε αφορμή, όταν κάποια στιγμή η δασκάλα μου ανέθεσε να κάνω μια ζωγραφιά σε χαρτόνι για διακόσμηση της αίθουσας. Τότε πια είχα γίνει "ζωγράφος"! :-)))

 Η ενασχόλησή μας με κάτι, ο,τιδήποτε, ξεκινάει τυχαία. Μπορεί να πήραμε τις βελόνες της μαμάς και να φτιάξαμε μια σειρά από θηλιές, μπορεί να βρήκαμε ένα μολύβι και χαράξαμε δυο γραμμές, μπορεί να γρατζουνίσαμε τυχαία δυο νότες στην παλιά κιθάρα του παππού...

Αν εκείνη τη στιγμή ήταν κάποιος εκεί και μας είδε, αν άκουσε τον ήχο της κιθάρας και χαμογέλασε, αν μας κοίταξε γεμάτος θαυμασμό και είδαμε τη λάμψη στα μάτια του, τότε το μέλλον μας γράφτηκε!
Μοιρολατρικό; Ίσως κι όχι.
Δεν πιστεύω στη μοίρα που γράφτηκε μια φορά, πιστεύω όμως στη μοίρα που γράφεται κάθε μέρα, κάθε στιγμή! 

Ένα βλέμμα, μια ματιά, ένα χαμόγελο, ένας καλός λόγος, μια υπόσχεση, μπορούν να αλλάξουν τη ροή του κόσμου!
Υπερβολή;
Τι θα γινόταν αν δεν έβλεπα τη λάμψη στα μάτια της δασκάλας;
Δεν θα ζωγράφιζα >>> Δεν θα είχα ασχοληθεί με κατασκευές >>> Δεν θα είχα ανοίξει αυτό το blog >>> Δεν θα διαβάζατε τώρα αυτή την ανάρτηση >>> .....

Με αφορμή τη ζωγραφική και τις κατασκευές σκέφτομαι και πόσα άλλα πράγματα στη ζωή μας δεν ξεκινούν με τον ίδιο τρόπο! Για μια λάμψη...

Όλα ξεκινούν από τα μάτια κάποιου που κάποτε έλαμψαν...
Καλό σας βράδυ!

3 σχόλια:

  1. Μέσα σε μια λάμψη τον ερωτεύτηκα...,
    μέσα σε μια λάμψη τον παντρεύτηκα...,
    μέσα σε μια λάμψη έφερα τα παιδιά μου στη ζωή...
    Όλες οι άλλες στιγμές μου ήταν αστραπές με ή χωρίς λάμψεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάπως έτσι κυλούν οι ζωές όλων, Μαρίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μια ακολουθία γεγονότων...που μας φέρνουν εδώ που είμαστε σήμερα!
    Καλημέρα και καλό μήνα!


    ααα σε περιμένει και παιχνιδάκι από το blog μου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γυαλιά σε ροζ χρυσό χρώμα διακοσμημένα με γυάλινα φυλλαράκια

Γ 27 Η νέα τάση στη μόδα επιβάλλει γυαλιά ξεχωριστά, ιδιαίτερα, με προσωπικότητα και στυλ. Μεγάλοι σχεδιαστές και δημιουργοί έχουν π...