Σάββατο, 12 Μαρτίου 2011

12 Μάρτη 2011!

Καλημέρα!

Σήμερα, 12 Μάρτη 2011, όπως σας είχα υποσχεθεί, θα έκανα μία κλήρωση για 2 ζευγάρια σκουλαρίκια.
Όμως δεν έδωσα μεγάλο βάρος στη διαφήμιση αυτής της κλήρωσης και οι σχολιαστές της συγκεκριμένης ανάρτησης ήταν όλοι κι όλοι 5 άτομα εκ των οποίων ο ένας/μία ανώνυμος.
Σας ευχαριστώ όλους και όλες που μοιραστήκατε τη χαρά μου, κι επειδή δε μου πάει καρδιά να κάνω κλήρωση, θα στείλω και στις τέσσερις φίλες:
EVAGELIA VRETTOU
foufoula89
ioanna
Chris
από ένα ζευγάρι σκουλαρίκια.
Όσο για τον ανώνυμο φίλο/η, αν επικοινωνήσει μαζί μου και μου στείλει στοιχεία, ευχαρίστως να του στείλω ένα δωράκι!

Τα σκουλαρίκια που θα σας στείλω είναι αυτά της φωτογραφίας. Εύχομαι να σας αρέσουν και να τα φορέσετε με την πρώτη άνοιξη!
ΣΚ 66
Οι τυχερές μπορείτε να μου στείλετε e-mail στη διεύθυνση: efisotiriou@hotmail.com με τα στοιχεία σας και να σας στείλω το δωράκι σας!
Φιλιά πολλά!

6 σχόλια:

  1. ααααααα τέλεια!!!
    Έφη μου!!Τι έκπληξη είναι αυτή!!
    Χαίρομαι που θα έχω κάτι από τις δημιουργίες σου!!
    σου στέλνω στα στοιχεία μου!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο στις τυχερές και σε σένα που θα δώσεις δωράκια σε όλες! Καλέ που ήταν η ανάρτηση? Δεν το είδα! Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχα αυτά σπάνια συμβαίνουν!! :ΡΡΡ οπότε είμαι τυχερή! δεν το πιστεύω!! να σαι καλά! θα σου στείλω τα στοιχεία μου! καλημέρα και καλό σαββατοκύριακο Εφη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. AYTO ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦ ..ΤΙ ΕΚΠΛΗΞΗ...ΘΑ ΤΑ ΦΟΡΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΣΚΕΦΤΟΜ....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό υπόλοιπο Σαββατοκύριακο σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιδέραιο εμπνευσμένο από τη φύση

Wire wrapped necklace with Yellow Jasper and Hematite For more info, please follow this link . Το φθινόπωρο μάς χαμογελά γλυκά και ήσ...