Κυριακή, 27 Φεβρουαρίου 2011

...και δεύτερο Βραβείο!

Ευχαριστώ πολύ την μπλογκο-φίλη Chris (Chris'Os Creations) που πριν από λίγες μέρες μου χάρισε ένα ακόμη βραβείο!
Είναι το δεύτερο έως τώρα και χαίρομαι για την τιμή που μου κάνετε να με επισκέπτεστε και να μοιραζόμαστε ιδέες και απορίες!
Το βραβείο είναι αυτό:
Όπως καταλαβαίνετε εκτός από Trendy το blog μου είναι και Beautiful!!!

Συνηθίζεται όταν παίρνεις ένα βραβείο να λες 10 πράγματα για τον εαυτό σου και να το χαρίζεις κι εσύ σε άλλα 10 blog.
Την προηγούμενη φορά χάρισα το βραβείο σε 10 blog, τώρα θα σας πω 10 πράγματα για μένα!
Χμ...είναι τόσα πολλά!
Λοιπόν...

1) Λατρεύω τη θάλασσα. Μπορώ να κάθομαι με τις ώρες και να την κοιτάζω...λυπάμαι πολύ που εκεί που μένω δεν έχει θάλασσα! :-(((

2) Γελάω πολύ όταν παίζω με το σκυλί μου, τον Siba!! Είναι απίθανος...ιδίως όταν με κοιτάζει με ορθάνοιχτα και γελαστά μάτια!

3) Μου αρέσει να ...χάνομαι! Να πηγαίνω κάπου μόνη μου χωρίς να το ξέρει κανείς... Υπέροχο συναίσθημα!

4) Μου αρέσει ο Μάης (και σε ποιον δεν αρέσει!) ...γιατί "δεν έχει Λάμδα ούτε Ρο στη γλώσσα να βουλιάζει, είναι από Άλφα καθαρό, κι όταν γελάς σου μοιάζει!"

5) Μου αρέσουν τα χειμωνιάτικα απογεύματα με ζεστό καφέ και μηλόπιτα!

6) Μου αρέσει να βάζω λαδάκι σώματος μετά το μπάνιο, ...απόλαυση!

7) Μου αρέσει να ανακαλύπτω σπάνιες συνταγές γλυκών και να κάνω εκπλήξεις, όπως το περασμένο καλοκαίρι με τη μαρμελάδα καρπούζι!

8) Με εξιτάρουν οι προκλήσεις όπως "Αυτό δε γίνεται!" ...κι όμως!!!

9) Μου αρέσει να ακούω ραδιόφωνο!

και τέλος...

 10) Μου αρέσει το χάος που επικρατεί πάνω στο γραφείο μου! ...κανείς δεν βρίσκει τίποτα, αλλά αν μου ζητήσει κάποιος κάτι, ξέρω ανά πάσα στιγμή πού βρίσκεται το κάθετί!!!
Όλα έχουν τη θέση τους κι ας φαίνονται πεταμένα στην τύχη!
(Αν δεν καταλαβαίνετε τι λέω, ρίξτε μια ματιά στη "Θεωρία του Χάους"!)

Να είστε καλά και να περνάτε καλά!

4 σχόλια:

  1. Εύχομαι να παίρνεις πάντα βραβεία σ΄όλους τους τομείς της ζωής σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο για το βραβείο, εύχομαι πολλά ακόμη!
    Τι γλυκό αυτό που έγραψες για τον Μάη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ' ευχαριστώ, Ευαγγελία!
    Να είσαι καλά!
    Αυτός ο στίχος για το Μάη είναι από το τραγούδι του Θαλασσινού "Ο Μάης έχει μυστικά", υπέροχο τραγούδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιδέραιο εμπνευσμένο από τη φύση

Wire wrapped necklace with Yellow Jasper and Hematite For more info, please follow this link . Το φθινόπωρο μάς χαμογελά γλυκά και ήσ...