Κυριακή, 20 Φεβρουαρίου 2011

Σήμερα για μένα είναι γιορτή!


Καλημέρα!
Σήμερα για μένα είναι γιορτή!
Τι γιορτάζω;
Δε μπορώ να σας πω. Είναι μυστικό!
Ένα μυστικό κρυμμένο για αιώνες, τόσος πολύς καιρός μου φαίνεται ότι πέρασε από τότε...

Και επειδή το blog συμπλήρωσε κι αυτό 50 αναγνώστες, είναι διπλή γιορτή!
Διπλή γιορτή, διπλό και το δώρο!

Γράψτε τι σας κάνει να πετάτε στα ουράνια!
Στις 12 Μάρτη θα κάνω την κλήρωση και θα στείλω από ένα ζευγάρι περουβιανά σκουλαρίκια (αυτά της προηγούμενης ανάρτησης) στις δύο τυχερές ή και τυχερούς, για δώρο στις καλές τους.

9 σχόλια:

  1. χμ...αυτό ή καλύτερα αυτός που με κάνει να πετάω στα ουράνια με ένα βλέμμα του ήρθε κι εμένα στη ζωή μου κυριολεκτικά ουρανοκατέβατα πριν καμιά 10αριά χρόνια...έκτοτε πετάωωωωω! φιλιά κι ευχαριστούμε για το πανέμορφο ΄δωρο. Ακόμα περισσότερους επισκέπτες σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ .....ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕς ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ....ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστώ πολύ, Ευαγγελία και fouloula!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. η μουσική και τα βιβλία είναι αυτά που με κάνουν να πετάω! να πετάω, να πετάω και να πετάω...!!! και ταξιδεύω ! έχω ταξιδέψει παντού! ^_^ χρόνια σας πολλά και καλώς με βρήκατε στην παρέα σας...! θα ήθελα πολύ να κερδίσω εγώ τα σκουλαρικάκια! ^_^ καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς ήρθες, Ιωάννα!
    Ναι, τα βιβλία πάντα μας κάνουν να πετάμε σε ξένους και άγνωρους τόπους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να τους χιλιάσεις!!!!
    τα tutorials τέλεια θα τα δεις σύντομα αναρτημένα^^
    μμμ δεν ξέρω τι να απαντήσω!!
    ένα φιλί, ένα χαμόγελο, ένα κομματάκι σοκολάτα,
    ένα χαρούμενο τέλος, ένας συννεφιασμένος ουρανός!

    Φιλάκια!
    (τα σκουλαρίκια τέλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν εξαιρέσω δυο χαμόγελα, που έχω κατά νου ...θα πω: μια γλυκιά μικρή ανάμνηση που δεν πρόλαβα να χορτάσω όταν μπορούσα...και τώρα ξαναμπήκε στη ζωή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σ' ευχαριστώ για το σχόλιό σου, Ανώνυμε/η!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γυαλιά σε ροζ χρυσό χρώμα διακοσμημένα με γυάλινα φυλλαράκια

Γ 27 Η νέα τάση στη μόδα επιβάλλει γυαλιά ξεχωριστά, ιδιαίτερα, με προσωπικότητα και στυλ. Μεγάλοι σχεδιαστές και δημιουργοί έχουν π...