Σάββατο, 12 Φεβρουαρίου 2011

Ανοιξιάτικο μενταγιόν

ΠΕ 89
ΠΕ 89
Σήμερα ήταν μια όμορφη μέρα! Είχε λιακάδα και αέρα!
     Στους περισσότερους δεν αρέσει ο αέρας, όμως εμένα μ' αρέσει. Με κάνει να αισθάνομαι ελεύθερη όταν με φυσά στο πρόσωπο και νιώθω να παίρνει όλα όσα είναι μέσα στο μυαλό μου. Καθαρίζει τη σκέψη μου, με εξαγνίζει.
     Με ένα τέτοιο εξαγνιστικό και αισιόδοξο αέρα και τον ήλιο να χαμογελά και να υπόσχεται την έλευση του καλοκαιριού, έβαλα ραδιοφωνάκι και χάθηκα στις ονειροπολήσεις!
     Μετά από λίγες ώρες είχα στα χέρια μου αυτό το μενταγιόν!
Σαν να μην το έφτιαξα εγώ, αλλά η Ιάνειρα που ήρθε και το εναπόθεσε μπροστά μου.

9 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ...ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν μπορώ να βρω τα κατάλληλα λόγια για να σου πω πόσο μου άρεσε το μενταγιόν σου. Δεν είναι απλά υπέροχο!! Δεν είναι απλά τέλειο!! Είναι κάτι παραπάνω!!! Μπράβο και πάλι μπράβο!!!
    Καλό σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα σχόλιά σας με κάνουν να χαίρομαι περισσότερο απ' ό,τι χάρηκα τη στιγμή που το τελείωσα!
    Σας ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έφη φανταστικό!!
    πολύ μου αρέσουν!! έχεις γίνει expert^^
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαχαχαχα! Expert, ε;
    Δεν περίμενα να ακούσω κάτι τέτοιο!!
    Να 'σαι καλά!
    Να μας φτιάχνεις το κέφι συνέχεια!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σου, Μαριάννα!
    Σ' ευχαριστώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιδέραιο εμπνευσμένο από τη φύση

Wire wrapped necklace with Yellow Jasper and Hematite For more info, please follow this link . Το φθινόπωρο μάς χαμογελά γλυκά και ήσ...