Παρασκευή, 11 Φεβρουαρίου 2011

Περουβιανά πράσινα σκουλαρίκια

ΣΚ 65

Σκουλαρίκια αυτή τη φορά σε περουβιανό στυλ.
Η αλήθεια είναι ότι ζήλεψα από τη φίλη Ioanna Evans
(http://evi-jewelry.blogspot.com/). Ήταν τόσο όμορφα που είπα να τα δοκιμάσω κι εγώ. Μόνο που δεν έμεινα στο κλασσικό στυλ. Έκανα μία παραλλαγή.

Εντάξει, εντάξει! Θα πω την αλήθεια! :-))))
Ξεκίνησα να φτιάξω την κλασσική εκδοχή, αλλά επειδή δεν έχω ξανασχοληθεί με αυτό το σχέδιο και δεν ήξερα πόση κλωστή θα μου χρειαστεί, έπεσα έξω... δεν μου έφτασε η κλωστή. Μου άρεσε όμως κι αυτή η ημιτελής εκδοχή κι έτσι, αντί να το χαλάσω και να το ξαναφτιάξω, το άφησα κι έφτιαξα και το ζευγάρι του.

Άλλωστε από τις αποτυχίες γεννιούνται οι μεγάλες ιδέες!

6 σχόλια:

  1. καλημέρα!!
    πολύ όμορφα!
    καλό σ/κ!

    (θα +φωνίσω μαζί σου, οι αποτυχίες πολλές φορές φέρνουν όμορφα αποτελέσματα)
    kisses!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ....ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό Σαβατοκύριακο και στις δυο σας!
    Να είστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μεγάλη μου τιμή που σαρέσουν τα σκουλαρίκια μου!! αλλά κι εγώ κάπου τα είδα και τα ξεκίνησα...όλοι τα ίδια υλικά έχουμε..σύρμα,χάντρες,κλωστή, και όμως η καθεμιά μας βάζει τη δική της προσωπικότητα και φτιάχνει κάτι διαφορετικό!! και τα δικά σου είναι πολύ όμορφα!!!!! μαρέσει το σχέδιο πάρα πολύ, και το χρώμα άκρως καλοκαιρινό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου, Ιωάννα!
    Είναι πολύ εντυπωσιακά αυτά που φτιάχνεις και δικαίως μου αρέσουν! ...κι όχι μόνο σε μένα φαντάζομαι!
    Χαίρομαι που αρέσουν και τα δικά μου κι ας είναι η πρώτη μου προσπάθεια.
    Σε παρακολουθώ κι από facebook και βλέπω όλα τα καινούργια που φτιάχνεις!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ πάρα πολύ για την υποστήριξη!!! Είμαι νέα δημιουργός και τη χρειάζομαι!!!!! και εγώ παρακολουθώ τις αναρτήσεις σου, και ας μην αφήνω σχόλια, μου αρέσουν πολύ όλα!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιδέραιο εμπνευσμένο από τη φύση

Wire wrapped necklace with Yellow Jasper and Hematite For more info, please follow this link . Το φθινόπωρο μάς χαμογελά γλυκά και ήσ...