Σάββατο, 15 Ιανουαρίου 2011

Το πρώτο Βραβείο του blog μου είναι γεγονός!

Γεια σας!
Είμαι χαρούμενη σήμερα! Ο λόγος;
Ένα βραβείο που δεν το περίμενα!
Ευχαριστώ πολύ τη φίλη Chris που επισκέπτεται συχνά το blog μου και με χαροποιεί με τα σχόλιά της.
Σήμερα όμως με έκανε ακόμα πιο χαρούμενη με το βραβείο της.
Μου χάρισε το Trendy Blog Award και είναι το πρώτο βραβείο που παίρνω από την μπλογκοπαρέα!
Σ' ευχαριστώ πολύ Chris!!!

Σκέφτηκα αρχικά να το αφιερώσω σε blogs που δεν το έχουν πάρει, αφού έχει κυκλοφορήσει παντού.
Έτσι όμως θα αδικούσα τα blogs που πραγματικά ήθελα να το δώσω γιατί κατά τη γνώμη μου αξίζουν.
Αποφάσισα λοιπόν να τα αφιερώσω στα blog που μου αρέσουν περισσότερο και είναι τα παρακάτω:
Να είστε όλοι καλά και να μην ξεχνάμε:
Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ!

7 σχόλια:

  1. σ ευχαριστω πολυ εφη κ για το βραβειο σου αλλα κ για την ευκαιρια να μαθω το μπλογκ σου.. να σαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μεγάλη μου τιμή κυρία μου!!! Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το αξίζουν το βραβεό οι υπέροχες δημιουργίες σου!

    Εφάκι σ ευχαριστώ πολύ, είναι τιμή μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ πολύ που με τίμησες με το βραβείο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ, πάντα όμορφα βραβεία να παίρνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε ευχαριστώ πολύ! Εχω καιρο να ασχοληθω με την Πανθελξία αλλα θα επανελθω το συντομοτερο! Να εισαι παντα ετσι δημιουργικη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κι εσύ, Σταυρούλα!
    Να επανέλθεις με δημιουργικό πνεύμα!
    Χαρά μου να είσαι και πάλι στην παρέα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Περιδέραιο εμπνευσμένο από τη φύση

Wire wrapped necklace with Yellow Jasper and Hematite For more info, please follow this link . Το φθινόπωρο μάς χαμογελά γλυκά και ήσ...